tillyistyping

Alla inlägg under januari 2013

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 22:11

Hejsan alla! Jag tänkte ge alla några boktips :
Hästar:
Klara serien av Pia hagmar
Fantasy:
Cirkeln, Nyckeln, Eld.
Annat
Meg cabot böcker är alltid bra, och hon har skrivit många bra böcker! :D

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 21:26

Tjo! Asså jag har aldrig tänkt på det så mkt men nu gör jag det. Bloggaren Foki är visserligen bra på att ta kort och gör bra grejer, men att ha vätska i ögonen är helt sjukt. Hon skulle vara söt utan! Målet med livet är inte att försöka liknaen bratz....

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 20:36

Tjo igen alla!! Nu när jag gjort några inlägg så tänkte jag säga vad bloggen kommer handla om. Jag vet att ingen är intresserad av vad jag äter för midag eller har på mig för kläder, så jag tänkte mer skriva saker som är roliga för andra att läsa. humor, boktips, hästar (ni som gillar det), allt möjligt, men inte om min vardag om jag inte plötsligt skulle bli känd och folk blir hur intresserade som helst av vad jag gör. Men fram tills dess så bloggar jag om grejer som är kul o läsa. Kom ihåg! Om du följer och kommenterar mina inlägg, gör jag detsamma för dig! <3 <3 SESESESESESES

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 10:29

Nu har jag jumpa (i skolan) pch det är gryymt tråkigt!!!!

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 09:02

Asså åååhhh vad himla många läxor man ska ha då!! Man har knappt tid för ngt annat ju. Och det blir ju värre liksom.... Jaja efterskolan ska jag till vågsjö med Filippa. Ingen av oss rider idag vi ska bara sköta fallabellorna <3

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 08:52

Nu har jag kemi och gjorde ett as skumt expriment. Man skulle ta salt i handen och sen lägga en isbit på! Jag säger inte vad som händer, men testa om ni vill veta ;)

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 08:52

Nu har jag kemi och gjorde ett as skumt expriment. Man skulle ta salt i handen och sen lägga en isbit på! Jag säger inte vad som händer, men testa om ni vill veta ;)

Av Tilda Ljung - 31 januari 2013 08:52

Nu har jag kemi och gjorde ett as skumt expriment. Man skulle ta salt i handen och sen lägga en isbit på! Jag säger inte vad som händer, men testa om ni vill veta ;)

Presentation

Tjo! Jag är en 12 årig tjej som gillar att rida och sjunga XD. Bloggar så ofta jag kan, ska vara uppdaterad så mkt som det går ;).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards